понедельник, 24 июня 2013 г.

Модуль1. Рефлексія

Доброго дня!
На першому модулі я отримала досить позитивні враження та емоції від знайомства з новими людьми - іншими учасниками тренінгу. Також я розглянула цілі проекту та основні завдання.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я переконалася, що основний курс Intel «Навчання для майбутнього» розроблений для розвитку моєї творчості та творчості моїх учнів. Я, з допомогою вчителів та колег,  розглянула ряд питань про те, як мої учні можуть використовувати комп’ютери та Інтернет-технології для підвищення ефективності результатів свого навчання. Проте повністю дати відповідь на питання стосовно оцінювання власного процесу навчання учнями я не можу дати.
Я зрозуміла, як соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу. 
Я думаю, що навчання на тренінгу буде досить ефективним для мене і всі отримані знання і досвід я передаватиму для інших колег та учнів.

2 комментария:

  1. Скажіть, будь-ласка, яким чином отримані Вами знання та уміння на цьому модулі допоможуть Вам при розробці Вашого навчального проекту?

    ОтветитьУдалить
  2. Я дізналася про роботу з блогами, а це, як очевидно із нашого спілкування, досить вдало підкреслює взаємну роботу. Варто ділитися думками для кращого вирішення проектних питань. Не потрібно боятися ставити питання, варто бути ввічливими та толерантними. Також потрібно більше цікавитися новинками у світі .

    ОтветитьУдалить