вторник, 25 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

На цьому модулі я розглянула системи оцінювання учнів, які я буду використовувати для того, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у навчанні.
Я зберегла для себе контрольний список для роботи з інформаційними джерелами для досліджень, оскільки вважаю, що хто володіє інформацією, той володіє світом.
Також цікавим і новим стало для мене "ЗХД". 



2 комментария:

  1. Як Ви вважеєте, що може викликати утруднення при організації оцінювання?
    І як із цим боротись?

    Що може стати найкорсинішим у плані оцінювання учнів? Які методи та інструментИ?

    ОтветитьУдалить
  2. Утруднення може викликати взаємооцінювання учнів. В кожного свій творчий погляд на речі, тому я буду спиратися на стандарти оцінювання.
    Для мене найкориснішою стратегією оцінювання буде варіант Перевірка розуміння і мотивація до метапізнання.

    ОтветитьУдалить