На цьому модулі я розглянула системи оцінювання учнів, які я буду використовувати для того, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у навчанні.
Я зберегла для себе контрольний
список для роботи з інформаційними джерелами для досліджень, оскільки вважаю, що хто володіє інформацією, той володіє світом.
Також цікавим і новим стало для мене "ЗХД".
Як Ви вважеєте, що може викликати утруднення при організації оцінювання?
ОтветитьУдалитьІ як із цим боротись?
Що може стати найкорсинішим у плані оцінювання учнів? Які методи та інструментИ?
Утруднення може викликати взаємооцінювання учнів. В кожного свій творчий погляд на речі, тому я буду спиратися на стандарти оцінювання.
ОтветитьУдалитьДля мене найкориснішою стратегією оцінювання буде варіант Перевірка розуміння і мотивація до метапізнання.