четверг, 27 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».  Я зрозуміла що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок.
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Я зрозуміла, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
 Для себе я обрала наступні види оцінювання:
Форма оцінювання блогу,  
Форма оцінювання дослідницького процесу,

Контрольний список для роботи з інформаційними джерелами для досліджень.

3 комментария:

  1. Як обрані Вами форми оцінювання зосереджуються на потребах учнів?

    ОтветитьУдалить
  2. Оскільки в мене довгостроковий проект, то доцільно роботу учнів оцінювати протягом проекту постійно, а також використовувати форми оцінювання їх блогів поетапно та в кінцевому результаті.

    ОтветитьУдалить