Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання,
зосереджене на потребах учнів». Я
зрозуміла що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок.
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та
якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове
оцінювання.
Я зрозуміла, що форми оцінювання мають критерії, що тісно
пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що
розробляється учнями.
Для себе я обрала
наступні види оцінювання:
Форма оцінювання блогу,
Форма оцінювання дослідницького процесу,
Контрольний список для роботи з інформаційними джерелами для
досліджень.
Як обрані Вами форми оцінювання зосереджуються на потребах учнів?
ОтветитьУдалитьОскільки в мене довгостроковий проект, то доцільно роботу учнів оцінювати протягом проекту постійно, а також використовувати форми оцінювання їх блогів поетапно та в кінцевому результаті.
ОтветитьУдалитьgood)))
Удалить